doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
docentka – Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky
korespondenční adresa:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno
kancelář: bud. A/2010
Poříčí 945/9
603 00 Brno
telefon: | 549 49 3508 |
---|---|
e‑mail: |
Konzultační hodiny
Prezenční studium: čtvrtek 10,00-11,00 online na základě předchozí domluvyKombinovaná forma: pátek dle domluvy
Vyučované předměty
Jaro 2025 na Pedagogické fakultě
- Bakalářská práce - Dokončení
- Diplomová práce
- Diplomová práce - Dokončení
- Dissertation Preparation
- Inkluzivní didaktika
- Inkluzivní didaktika – funkční gramotnost
- Inkluzivní didaktika I – funkční gramotnost (SP4091, SPc091, SPc617)
- Intervence jedinců s epilepsií
- Logopedická a surdopedická intervence v předškolním věku
- Logopedická praxe I
- Logopedická praxe III
- Logopedie a surdopedie 1 – NKS
- Obor: Logopedie 1
- Obor: Logopedie 2
- Odborná orientace v oboru
- Professional Orientation in the Field of Study
- Profilace - širší vědní základ - Logopedie
- Profilace - širší vědní základ - Surdopedie
- Příprava disertační práce
- Reflektivní seminář 3
- Reflektivní seminář k logopedické praxi I
- Reflektivní seminář k logopedické praxi III
- Sekundární poruchy komunikace
- Sluchová protetika
- Specialization - wider scientific basis - Education of Individuals with Hearing Impairments
- Specialization - wider scientific basis - Education of Individuals with Speech Impairments
- Speciálněpedagogická diagnostika logopedická
- Speciálněpedagogická diagnostika surdopedická
- Speciální pedagogika v mezioborové perspektivě
- Specifické poruchy učení 2
- Strategie podpory funkční gramotnosti (SPc100, SPc503)
- Výuka žáků se SVP I – narušená komunikační schopnost a specifické poruchy učení
- Vyvozování hlásek
- Získané neurogenní poruchy komunikace
Podzim 2024 na Pedagogické fakultě
- Bakalářská práce
- Balbutologie
- Diagnostika jazykového vývoje
- Diplomová práce
- Diplomová práce - Dokončení
- Diplomová práce - Projekt
- Dissertation Preparation
- Fonetika pro logopedy
- Genetika syndromových vad
- Intervenční postupy – simulace u jedinců s narušenou komunikační schopností
- Komunikace osob s duálním smyslovým postižením
- Lingvistika
- Logopedická a surdopedická intervence v dospělém a seniorském věku
- Logopedická a surdopedická intervence ve školním věku
- Logopedická praxe II
- Logopedie
- Logopedie – základy oboru
- Logopedie a surdopedie 2 - NKS
- Metodika logopedické intervence u dětí s narušeným vývojem řeči
- Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku (SP2440, SPc536, SPc635, SPc636, YSP04, YSPk04, YSPp04)
- Neurologie pro logopedy
- Odborná orientace v oboru
- Poradenství, diagnostika a intervence v logopedii I.
- Professional Orientation in the Field of Study
- Profilace - širší vědní základ - Logopedie
- Profilace - širší vědní základ - Surdopedie
- Příprava disertační práce
- Raná logopedická a surdopedická intervence
- Reflektivní seminář 2 (SP2982, SPc298)
- Reflektivní seminář k logopedické praxi II
- Specialization - wider scientific basis - Education of Individuals with Hearing Impairments
- Specialization - wider scientific basis - Education of Individuals with Speech Impairments
- Speciální pedagogika předškolního věku
- Speciální pedagogika v mezioborové perspektivě 3
- Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ (SP2002, SPc022, SPc813)
- Výuka žáků se SVP I – narušená komunikační schopnost a specifické poruchy učení
Jaro 2024 na Pedagogické fakultě
- Bakalářská práce - Dokončení
- Diplomová práce
- Diplomová práce - Dokončení
- Dissertation Preparation
- Inkluzivní didaktika – funkční gramotnost
- Inkluzivní didaktika I – funkční gramotnost (SPc091, SPc617)
- Logopedická a surdopedická intervence v předškolním věku