Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
Počet publikací: 67
2019
-
Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces?
Rok: 2019, druh: Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
-
Uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách pohledem jeho hlavních aktérů
Pedagogická orientace, rok: 2019, ročník: 29, vydání: 2, DOI
2017
-
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
Rok: 2017, vydání: 1. dotisk 2., uprav. vyd., počet stran: 270 s.
-
Proměny práce školních psychologů v proinkluzivně naladěných školách
Pedagogická orientace, rok: 2017, ročník: 27, vydání: 2, DOI
2016
-
Řízení inkluze ve škole
Rok: 2016, vydání: 1., elektronické vyd., počet stran: 179 s.
2015
-
Akcenty práce školních psychologů v proinkluzivních školách
Rok: 2015, druh: Další prezentace na konferencích
-
Dealing with students´ diversity in the context of inclusion
Rok: 2015, druh: Další prezentace na konferencích
-
Diverzita žáků : téma pro vedení školy
Studia paedagogica, rok: 2015, ročník: 20, vydání: 2, DOI
-
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
Rok: 2015, vydání: Vyd. první, počet stran: 363 s.
-
Možnosti práce s diverzitou žáků : z případových studií základních škol
Rok: 2015, druh: Další prezentace na konferencích