Charles Michael Elavsky, Ph.D.
lektor II – Katedra mediálních studií a žurnalistiky
kancelář: 5.47
Joštova 218/10
602 00 Brno
telefon: | 549 49 3479 |
---|---|
e‑mail: |
sociální a akademické sítě: |
---|
Počet publikací: 13
2023
-
Beyond stealing : The determinants/motivations of Czech audiences to pay for audiovisual content.
Critical Studies in Television, rok: 2023, ročník: 18, vydání: 4, DOI
-
The Place of Convergent Audiences in the Small Industry Market
Television & New Media, rok: 2023, ročník: 24, vydání: 1, DOI
2021
-
When Things Get Real : (Re)Considering the Challenges to Cultural Industries Research
Cultural Studies – Critical Methodologies, rok: 2021, ročník: 21, vydání: 3, DOI
2019
-
Trust in alternative and professional media : The case of the youth news audiences in three European countries.
Youth Citizenship and the European Union, vydání: Vyd. 1st ed., rok: 2019, počet stran: 15 s.
2018
-
Trust in alternative and professional media : The case of the youth news audiences in three European countries
European Journal of Developmental Psychology, rok: 2018, ročník: 15, vydání: 3, DOI
2013
-
Microphone Czech, Keepin'It Real: Politics of Creative Strategy in Cross-Cultural Music Production
Popular Communication, rok: 2013, ročník: 11, vydání: 3, DOI
-
Putting twitter to the test: Assessing outcomes for student collaboration, engagement and success
British Journal of Educational Technology, rok: 2013, ročník: 44, vydání: 2, DOI
2012
-
Because “We Are...”
Cultural Studies - Critical Methodologies, rok: 2012, ročník: 12, vydání: 4, DOI
2011
-
Musically mapped: Czech popular music as a second ‘world sound’
European Journal of Cultural Studies, rok: 2011, ročník: 14, vydání: 1, DOI
-
When talking less is more: exploring outcomes of Twitter usage in the large‐lecture hall
Learning, Media and Technology, rok: 2011, ročník: 36, vydání: 3, DOI