Informace o projektu
Inovace studia ekonomických disciplín v souladu s požadavky znalostní ekonomiky
- Kód projektu
- CZ.1.07/2.2.00/28.0227
- Období řešení
- 6/2012 - 5/2015
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (VK)
- 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Ekonomicko-správní fakulta
- doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
- Ing. Miloslav Ambruzík
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
- prof. Ing. Eva Horvátová, CSc.
- doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
- Bc. Hynek Julínek
- Ing. Veronika Krůtilová, Ph.D.
- prof. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
- doc. JUDr. Ivan Malý, CSc.
- Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
- prof. Ing. Antonín Slaný, CSc.
- Ing. Petr Valouch, Ph.D.
- prof. RNDr. Milan Viturka, CSc.
- Ing. Mirka Wildmannová, Ph.D.
- doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
- Spolupracující organizace
-
Univerzita Karlova
- Odpovědná osoba prof. PhDr. Martin Potůček, CSc., MSc
Projekt si klade jako globální cíl upravit systém výuky socioekonomických věd v souladu s mezinárodními standardy včetně zabezpečení adekvátních vnitřních systémů pro dlouhodobou evaluaci a hodnocení výuky. Globálního cíle bude dosaženou naplněním následujících dílčích cílů: 1. Zabezpečení diverzifikace studijních programů formou dalšího rozvoje technického a materiálního zázemí pro studium na graduálním i postgraduálním stupni; 2. Zavedení moderních metod a mezinárodních standardů výuky v oblasti socioekonomických věd s pomocí silného projektového partnera; 3. Podpoření diverzity jednotlivých studijních oborů formou různých nástrojů internacionalizace včetně většího zapojení zahraničních akademických pracovníků na tvorbě nových studijních materiálů a mobilit studentů (především zahraniční odborné exkurze); 4. Spolupráce mezi různými pracovišti univerzity na rozvoji předmětů umožňujících širokou uplatnitelnost na různých studijních oborech napříč fakultami ? podpora mezioborovosti studia; 5. Ve spolupráci s partnerem podpořit vazbu jednotlivých studijních oborů na požadavky praxe (inovace profilu absolventa); 6. Rozvoj mechanismů pro sledování uplatnitelnosti absolventů ve vazbě na rozvoj studijních oborů (zavedení vnitřních a vnějších výkonových indikátorů ad.). Naplnění výše uvedených cílů v oblasti inovace standardů studia pro socioekonomické disciplíny bude dosaženo s pomocí partnera, kdy bude zajištěna spolupráce špičkových pracovišť (MU a UK) na rozvoji profilu absolventa (soubory studijních pomůcek, realizace odborných exkurzí, podpora výuky v cizím jazyku na postgraduálním stupni ad.). Komplementárním nástrojem pro implementaci výsledků bude nastavení systému informačních toků a nástrojů pro vnitřní hodnocení, což umožní všem pracovníkům mít k dispozici adekvátní informace spojené s rozvoje studijních oborů. Celkovým výstupem bude inovovaný soubor socioekonomických studijních oborů umožňujících uplatnitelnost absolventů nejen na trhu v ČR, ale i zahraničí.
Publikace
Počet publikací: 38
2016
-
Podpora rozvoje venkova v Jihomoravském kraji v roce 2016
Rok: 2016, druh: Uspořádání workshopu
-
Proč studovat na Ekonomicko-správní fakultě obor RRS a RRCR či další
Rok: 2016, druh: Uspořádání workshopu
2015
-
ArcGIS and ArcCR - level IX (2015; PhD student, junior researcher)
Rok: 2015, druh: Uspořádání workshopu
-
ArcGIS and ArcCR - level V (2015; PhD student, junior researcher)
Rok: 2015, druh: Uspořádání workshopu
-
ArcGIS and ArcCR - level VI (2015; PhD student, junior researcher)
Rok: 2015, druh: Uspořádání workshopu
-
ArcGIS and ArcCR - level VII (2015; PhD student, junior researcher)
Rok: 2015, druh: Uspořádání workshopu
-
ArcGIS and ArcCR - level VIII (2015; PhD student, junior researcher)
Rok: 2015, druh: Uspořádání workshopu
-
Attitudes of selected towns modern public authority management with regardst to the implemented public administration reform
Znalosti pro tržní praxi 2015: Ženy - podnikatelky v minulosti a současnosti, rok: 2015
-
Güssing European Centre for Renewable Energy
Rok: 2015, druh: Uspořádání workshopu
-
Hospodářská politika
Rok: 2015, druh: Učebnice