Informace o projektu
Implementace nejnovějších metod eHealth do výuky lékařských oborů
- Kód projektu
- CZ.1.07/2.2.00/28.0146
- Období řešení
- 1/2012 - 12/2014
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (VK)
- 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
- Fakulta / Pracoviště MU
- Institut biostatistiky a analýz
- Spolupracující organizace
-
Univerzita Palackého v Olomouci
- Odpovědná osoba Doc. MUDr. Miloš Tábosrký, Ph.D, MBA
MDT - Medical Data Transfer s.r.o.
Stimcare s.r.o.
Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání
Heart Solution, s.r.o.
INNERA, s.r.o.
Podstatou projektu je zvýšení znalosti a praktických dovedností studentů lékařství v oblasti eHealth. Projekt se skládá 6 hlavních aktivit. V první KA proběhne realizace stáží a zahraničních odborných cest za účelem aktualizace poznání nutného k realizaci projektu. Tzn. zjistit, jakým způsobem v praxi fungují projekty a lékařské aktivity na bázi eHealth, jaké jsou nejlepší a nejaktuálnější používané metody apod. V druhé KA se počítá vedle českých odborníků se zapojením expertů ze zahraničí, kteří se budou podílet na inovaci výuky a implementaci postupů eHealth. Důraz bude kladen na zapojení expertů napříč jednotlivými disciplínami. V rámci třetí KA bude následovat implementace nových poznatků a metod do výuky stávajících předmětů. V rámci čtvrté KA budou na základě pilotní výuky inovované předměty finálně upraveny. Pátou KA tvoří studie využitelnosti, jejichž výstupem budou doporučení k výuce eHealth. Finální KA pak tvoří odborná konference, jejímž cílem bude rozšířit výstupy projektu mezi co největší počet zástupců cílové skupiny. Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Publikace
Počet publikací: 3
2014
-
Kardiovaskulární farmakoterapie
Rok: 2014, druh: Učební texty, pomůcky
-
Principy klinických studií
Rok: 2014, druh: Učební texty, pomůcky
-
Propedeutika kardiovaskulárních onemocnění
Rok: 2014, druh: Učební texty, pomůcky