Informace o projektu
Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
- Kód projektu
- MUNI/A/0765/2012
- Období řešení
- 1/2013 - 12/2013
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
- Filozofická fakulta
Cílem projektu je podpora výzkumných aktivit studentů doktorského studia oboru Pedagogika ÚPV FF MU. Tématický rámec výzkumu přestavují jevy a procesy související s rozmanitými podobami celoživotního učení v rozmanitých institucionálních kontextech v návaznosti na výzkumný profil ÚPV FF MU. Půjde o výzkum reálné školní výuky, výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek rozvoje školy, a dále výzkum učení v neškolských institucionálních kontextech včetně pracovního prostředí organizací. Jednotlivé části výzkumu budou realizovány za pomoci souborů metod kvalitativního a kvantitativního charakteru podle povahy jednotlivých výzkumných témat. Očekávané výsledky obohacují zdrojovou základnu vztahující se k jednotlivým tématům a jejich dílčím aspektům, ukazují další možnosti výzkumu, ale také možnosti uplatnění výsledků v praxi a ve vzdělávací politice.
Publikace
Počet publikací: 14
2014
-
Zvyk je železná košile aneb jak si udržet práci 30 let...
Andragogika, rok: 2014, ročník: 18, vydání: 3
2013
-
Adaptační strategie ruských studentů na vysokých školách v České republice
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích
-
Domácí vzdělávání jako předmět empirického výzkumu
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích
-
Education in Developing Countries through the Eyes of Volunteers Participating in the Foreign Educational Internships
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích
-
Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání
Andragogika, rok: 2013, ročník: 16, vydání: 1
-
Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích
-
Proces dozrávání a proměna hodnot u studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích
-
Syndrom vyhoření u pedagogů středních škol
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích
-
Učitel - žák; učitelka - žačka = pozitivnější vnímání etické výchovy?
Rok: 2013, druh: Popularizační texty
-
Vzdělávací nerovnosti v České republice a sociální změna
Studia paedagogica, rok: 2013, ročník: 18, vydání: 1, DOI