Informace o projektu
Vliv a způsoby využívání politického marketingu v České republice. Volební strategie politických stran v parlamentních volbách 2006
- Kód projektu
- FRVS/499/2006
- Období řešení
- 1/2006 - 12/2006
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Fond rozvoje vysokých škol
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Fakulta sociálních studií
- prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
- Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Cílem projektu je detailně charakterizovat a popsat způsob organizace volebních kampaní českých politických stran s důrazem na aplikování teorii a postupů politického marketingu. Volební strategie jednotlivých politických stran budu také vzájemně porovnávat. Součástí projektu je i cíl vytvořit
obsáhlý archiv volebních materiálů, které používají jednotlivé politické strany. V průběhu volební kampaně hodlám průběžně schraňovat použité volební
materiály.
Nadstandardnost mého projektu spočívá tedy zejména ve faktu, že jde o dosti novou a nevyužívanou disciplinu ve zdejším akademickém prostředí,
přínos je ale podle mého názoru pro další výuku této disciplíny mimořádný a situace, kdy se v roce 2006 konají parlamentní volby je pro řešení zcela
ideální.