Informace o projektu
Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics
(ERCIM-CZ)
- Kód projektu
- LG13010
- Období řešení
- 3/2013 - 12/2015
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- INGO II (od projektů s počátkem řešení v roce 2011)
- Fakulta / Pracoviště MU
- Fakulta informatiky
Konkrétním závazkem projektu je zajištění vlivu České republiky prostřednictvím ERCIM na směrování aktivit evropského
výzkumu v oblasti informačních a komunikačních technologií a aplikované matematiky.
Publikace
Počet publikací: 118
2017
-
Quality Evaluation of PaaS Cloud Application Design Using Generated Prototypes
2017 IEEE International Conference on Software Architecture (ICSA), rok: 2017
-
Security Protocols XXIV - 24th International Workshop
Rok: 2017, druh: Editorství tématického sborníku
-
System for Collection and Processing of Smart Home Sensor Data
2017 IEEE International Conference on Software Architecture Workshops (ICSAW), rok: 2017
2015
-
A short note on t-filters, I-filters and extended filters on residuated lattices
Fuzzy Sets and Systems, rok: 2015, ročník: 271, vydání: 1, DOI
-
Combining Text and Formula Queries in Math Information Retrieval: Evaluation of Query Results Merging Strategies
NWSearch '15: Proceedings of the First International Workshop on Novel Web Search Interfaces and Systems, rok: 2015
-
Determining Window Size from Plagiarism Corpus for Stylometric Features
Experimental IR Meets Multilinguality, Multimodality, and Interaction, rok: 2015
-
Pros and Cons of Software Standards Use
Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering,, rok: 2015
-
Security Protocols XXIII - 23rd International Workshop, Revised Selected Papers
Rok: 2015, druh: Editorství tématického sborníku
-
Source Retrieval for Plagiarism Detection
Journal of Advances in Information Technology, rok: 2015, ročník: 6, vydání: 1, DOI
2014
-
A Brief Overview of Metrics for Evaluation of Student Models
Proceedings of the Workshops held at Educational Data Mining 2014, rok: 2014