Informace o projektu
Realizace komunikační strategie MU
- Kód projektu
- ROZV/3/2013
- Období řešení
- 1/2013 - 12/2013
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Rozvojové programy
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Rektorát
- Ing. Markéta Soukupová, MBA
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Lékařská fakulta
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Filozofická fakulta
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Právnická fakulta
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Fakulta sociálních studií
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Přírodovědecká fakulta
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Fakulta informatiky
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Fakulta sportovních studií
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Ekonomicko-správní fakulta
Projekt vychází z Komunikační strategie MU. Cílem strategie je stanovení společných pravidel pro komunikaci celé univerzity, vedoucí k realizaci tří strategických cílů:
1. budovat a upevňovat image MU jako kvalitní a prestižní středoevropské univerzity, a to jak v ČR, tak v zahraničí,
2. budovat a upevňovat obraz MU jako významného investora, iniciátora a realizátora velkých projektů přesahujících svým významem hranice ČR,
3. upevnit postavení univerzity jako lídra veřejného mínění.
Pro naplnění strategických komunikačních cílů byly stanoveny cílové skupiny. Vzhledem k jejich šíři byly skupiny dále rozděleny a na základě analýzy současného stavu komunikace byla navržena opatření pro dosažení strategických cílů.
Tento projekt představuje marketingové aktivity směřující k potenciálním studentům v ČR a SR, akademické obci, zainteresované veřejnosti a absolventům. Vzhledem ke svému širokému zaměření je následně projekt rozdělen na tři samostatná témata:
1. Ambasadoři MU a podpora komunikace s uchazeči o studium
2. Aktivity popularizující vědu a výzkum na MU
3. Komunikace s absolventy a partnery
V další části projektu jsou jednotlivá témata zpracována samostatně.