Project information
Realizace komunikační strategie MU
- Project Identification
- ROZV/3/2013
- Project Period
- 1/2013 - 12/2013
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
- Development Programmes
- MU Faculty or unit
-
Rector's Office
- Ing. Markéta Soukupová, MBA
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Medicine
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Arts
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Law
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Social Studies
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Science
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Informatics
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Education
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Sports Studies
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Economics and Administration
Projekt vychází z Komunikační strategie MU. Cílem strategie je stanovení společných pravidel pro komunikaci celé univerzity, vedoucí k realizaci tří strategických cílů:
1. budovat a upevňovat image MU jako kvalitní a prestižní středoevropské univerzity, a to jak v ČR, tak v zahraničí,
2. budovat a upevňovat obraz MU jako významného investora, iniciátora a realizátora velkých projektů přesahujících svým významem hranice ČR,
3. upevnit postavení univerzity jako lídra veřejného mínění.
Pro naplnění strategických komunikačních cílů byly stanoveny cílové skupiny. Vzhledem k jejich šíři byly skupiny dále rozděleny a na základě analýzy současného stavu komunikace byla navržena opatření pro dosažení strategických cílů.
Tento projekt představuje marketingové aktivity směřující k potenciálním studentům v ČR a SR, akademické obci, zainteresované veřejnosti a absolventům. Vzhledem ke svému širokému zaměření je následně projekt rozdělen na tři samostatná témata:
1. Ambasadoři MU a podpora komunikace s uchazeči o studium
2. Aktivity popularizující vědu a výzkum na MU
3. Komunikace s absolventy a partnery
V další části projektu jsou jednotlivá témata zpracována samostatně.