Informace o projektu
Analýza komunikativních kompetencí žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ
- Kód projektu
- MUNI/41/V 21/2007
- Období řešení
- 1/2007 - 12/2007
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Programy podporované ze specifického výzkumu (NESPADAJÍ SEM PROJEKTY PŘIHLAŠOVANÉ DO SOUTĚŽE VYHLÁŠENÉ NA PODZIM 2009)
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Klíčová slova
- specifické poruchy učení, reedukace, vzdělávání, Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, klíčové kompetence, komunikace, komunikativní kompetence, cizí jazyk, žák, učitel
Projekt je zaměřen na analýzu obtíží v komunikaci a možností rozvoje komunikativních kompetencí, která je žákům se specifickou poruchou učení nabízena učiteli v souvislosti s naplněním požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Údaje získané v rámci provedeného výzkumného šetření budou zpracovány jako jeden z výstupů připravované disertační práce na téma "Analýza edukačního procesu žáků s poruchami učení v širším slova smyslu".