Informace o projektu
Genderové aspekty vnímání povolání u žáků a žákyň 2. stupně ZŠ

Kód projektu
MUNI/41/V 28/2007
Období řešení
1/2007 - 12/2007
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
genderové stereotypy, vnímání povolání, ženství a mužství, profesní očekávání

Projekt je zaměřen na problematiku genderových stereotypů ve vnímání povolání u žáků a žákyň 2. stupně ZŠ. Podstata projektu spočívá v šetření navazujícím na projekt výzkumu učebnic z hlediska genderu, které si klade za cíl prozkoumat genderové aspekty vnímání povolání, tj. zda a jak jsou vybraná povolání u dětí spojována s ženstvím nebo mužstvím a jak tyto postoje dětí k různým povoláním ovlivňují jejich profesní očekávání a předvýzkum, jehož výsledky budou prezentovány na konferenci.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info