Informace o projektu
Vzdělávání dospělých v různých fázích životních cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje
- Kód projektu
- 1J017/04-DP2
- Období řešení
- 7/2004 - 12/2008
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
- Moderní společnost a její proměny (Národní program výzkumu a vývoje)
- Fakulta / Pracoviště MU
- Filozofická fakulta
- Další fakulta/pracoviště MU
- Fakulta sociálních studií
- Klíčová slova
- celoživotní učení, vzdělávání dospělých, společnost znalostí, lidské zdroje, formální vzdělávání neformální vzdělávání
Projekt se věnuje vzdělávání dospělých v rámci celoživotního učení. Mapuje a analyzuje situaci v ČR v oblasti vzdělávacích potřeb dospělé populace, obecně i diferencovaně v souvislosti s dominantními životními rolemi a v oblasti vzdělávací nabídky. Českou situaci konfrontuje se situací v zemích EU a snaží se tak přispět k vytváření funkčního systému vzdělávání dospělých jako součásti vzdělávací a sociální politiky státu.
Publikace
Počet publikací: 60
2015
-
Výlet s Erihem (editorial)
Rok: 2015, druh: Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
2011
-
Pedagogické dimenze volného času
Rok: 2011, vydání: 1. vyd., počet stran: 195 s.
-
Poznámky k postavení skupiny 50+ na trhu práce
Efektivní vzdělávání pro trh práce, rok: 2011
2010
-
Celoživotní poradenství jako učební příležitost pro dospělé
E-pedagogium, rok: 2010, ročník: roč. 10, vydání: č. 1
-
Workplace learning survey in the Czech Republic : Similarities and differences in the culture of workplace learning in two selected sectors
Vietnam Forum : Lifelong Learning - Building a Learning Society : Proceedings, rok: 2010
-
Workplace learning v kontextu dvou transformací profesního vzdělávání dospělých
Rok: 2010, druh: Konferenční abstrakty
2009
-
Pedagogické dimenze volného času
Rok: 2009, druh: Účelové publikace
-
Pracoviště jako prostor k učení: sedm studií, jedno téma?
Pracoviště jako prostor k učení, rok: 2009
-
Učení pro pracoviště. Prostor pro uplatnění konceptu workplace learning v českém prostředí.
Rok: 2009, vydání: Vyd. 1., počet stran: 152 s.
-
Učíme se po celý život?
Rok: 2009, vydání: Vyd. Masarykova univerzita