Informace o projektu
Extending and reinforcing good practice in teacher development
(ERGP)
- Kód projektu
- 2016-1-SK01-KA203-022551
- Období řešení
- 9/2016 - 8/2019
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Evropská unie
- Erasmus+ Klíčová akce 2: Spolupráce na inovacích a výměny osvědčených postupů
- Strategická partnerství v oblasti vzdělávání, odborné přípravy a mládeže
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Fakulta sociálních studií
- Mgr. Vendula Šobáňová
- Lynn McAlpine, B.A., M.A.
- Agnes Simon, Ph.D.
- Eszter Simon, Ph.D.
- Spolupracující organizace
-
Ekonomická univerzita Bratislava
- Odpovědná osoba Mgr. Gabriela Pleschová, MSc., PhD.
- Odpovědná osoba Marvi Remmik, PhD.
- Odpovědná osoba Mari Karm, PhD.
- Odpovědná osoba Mátyas Szabo, PhD.
- Odpovědná osoba Torgny Roxa, PhD.
- Odpovědná osoba Vicky Davies, PhD.
Cílem projektu je posílení kvality terciárního vzdělávání v Evropě prostřednictvím posílení a upevnění osvědčených postupů rozvoje tohoto typu vzdělávání. Projekt tak reaguje tak na nedostatečnou nabídku kurzů profesního rozvoje doktorských studentů (jakožto začínajících učitelů v oblasti terciárního vzdělávání) v prostředí zejména středoevropských univerzit. V rámci projektu bude navržen učební plán (kurikulum) kurzu rozvoje učitelských dovedností doktorských studentů. Tento kurz bude pilotně otestován a následně optimalizován pro budoucí převzetí ostatními univerzitami (nejen) v regionu. Optimalizace proběhne na základě evaluace dosažených výsledků kurzu. Hlavní součástí této evaluace bude identifikace faktorů, které podporují či naopak limitují přenos znalostí nabytých v kurzu do pedagogické praxe účastníků. Zároveň budou v rámci projektu vyškoleni noví odborníci v oblasti rozvoje terciárního vzdělávání.
Výsledky projektu budou publikovány formou studií, knižní publikace a prezentovány na odborných konferencích zaměřených na problematiku terciárního vzdělávání.
Projekt je realizován ve spolupráci Ekonomické univerzity v Bratislavě (žadatel) a partnerů Masarykovy univerzity, Central European University (Budapešť, Maďarsko), Lund University (Švédsko), University of Tartu (Estonsko) a Staff and Educational Development Association (Londýn, Velká Británie).
Výsledky
Publikace
Počet publikací: 5
2018
-
‘I know, what social work is’ : bringing constructive alignment to a social work course
Early career academics' reflections on learning to teach in Central Europe, rok: 2018, počet stran: 9 s.
-
Enhancing formative assessment as a way of boosting students’ performance and achieving learning outcomes
Early career academics' reflections on learning to teach in Central Europe, rok: 2018, počet stran: 10 s.
-
Peer Feedback to Facilitate Independent Learning among First-Year Sociology Students
Early career academics’ reflections on learning to teach in Central Europe, rok: 2018, počet stran: 9 s.
-
Redesigning an Unpopular University Course : Ways to Promote Students´ Motivation and Quality of Learning
Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe, rok: 2018, počet stran: 8 s.
-
Using the flipped classroom approach to teach qualitative comparative analysis
Early career academics' reflections on learning to teach in Central Europe, rok: 2018, počet stran: 9 s.