Informace o projektu
Možnosti zefektivnění výchovně vzdělávacího procesu ve vztahu k romskému žáku – 1. etapa

Kód projektu
MUNI/41/043/2008
Období řešení
1/2008 - 12/2008
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
možnosti, efektivita, romský žák, učitel, škola, komunikace, výchovně vzdělávací proces

V běžné pedagogické praxi učitelů romských žáků se setkáváme s různými názory a tvrzeními, že postrádají komplexní strategii (postup), jak tyto žáky vést, motivovat, jakým způsobem s nimi a jejich rodiči komunikovat. Velké mezery jsou ve znalosti etnika. Přitom se sami domníváme, že poznání etnika výrazně ovlivňuje volbu výchovně vzdělávacích postupů (metod, forem aj.), přístup k vzájemné interakci učitele s romským žákem. Projektem se chceme proto zaměřit na tuto problematiku a pokusit se vytvořit dílčí část výchovně vzdělávací strategie pro práci učitele s romským žákem. Projekt předpokládá návaznost na 2.etapu.

Publikace

Počet publikací: 3


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info