Informace o projektu
Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání
- Kód projektu
- CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000663
- Období řešení
- 1/2017 - 12/2019
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV)
- PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
- Spolupracující organizace
-
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Technická univerzita v Liberci
Univerzita Karlova
- Odpovědná osoba prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc.
Hlavním cílem předloženého projektu je podpořit rozvoj profesních kompetencí předškolních pedagogů (pedagogicko-psychologických, didaktických, diagnostických atd.) potřebných pro zvyšování kvality předškolního vzdělávání v souladu s probíhající kurikulární reformou (Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, RVP PV) se zaměřením na podporu, rozvoj a hlubší prohloubení jejich znalostí v oblasti čtenářské pregramotnosti, matematické a přírodovědné pregramotnosti, (chápáno v širším pojetí jako podpora a rozvoj v oblasti přírodních věd i technologií) u dětí předškolního věku.
Publikace
Počet publikací: 4
2019
-
INSPIRACE K ROZVOJI VZTAHŮ MEZI ČTENÁŘSKOU A MATEMATICKOU PREGRAMOTNOSTÍ (Reflexe aktivit inspirovaných literárním textem v kontextu rozvoje matematické pregramotnosti)
ROZVOJ PREGRAMOTNOSTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ, rok: 2019
-
Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání - metodika k aktivitám pro vzdělávací modul Čtenářská pregramotnost
Rok: 2019, druh: Přehledové a vzdělávací texty
-
VYUŽITÍ FOTOGRAFIE PRO ROZVOJ MATEMATICKÝCH PŘEDSTAV V MATEŘSKÉ ŠKOLE
ROZVOJ PREGRAMOTNOSTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ, rok: 2019
2018
-
Motivace ke čtenářství
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích