Informace o projektu
Podpora začínajících výzkumníků v kontextu aplikované sociální pedagogiky
- Kód projektu
- MUNI/A/1016/2016
- Období řešení
- 1/2017 - 12/2017
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Mgr. Jan Buchta
- Mgr. Radmila Dačevová, Ph.D.
- PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- doc. Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D.
- Mgr. Bc. Pavla Kremserová
- Mgr. Dagmar Krišová
- Mgr. Margita Michaelová
- Mgr. Veronika Michovská, Ph.D.
- doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
- Mgr. Andrea Poslt
- Mgr. František Trapl, Ph.D.
Cílem projektu je podpořit začínající výzkumníky v profesním růstu, zapojit je do výzkumných aktivit katedry i projektů akademických pracovníků (Aktion - příprava společné publikace s pracovním názvem Škola, kde jsem člověkem, projekt Rozvoje školství na Ukrajině aj.). Doktorandi i magisterští studenti budou usilovat o publikování dílčích výsledků v odborných časopisech a aktivní účast na konferencích a seminářích u nás i v zahraničí (Budapešt, Paříž, Víden, Kyjev aj.) V rámci projektu se budou nadále integrovat výzkumná témata doktorských a navazujících magisterských studentů do oblastí, kterými se zabývá tým výzkumných pracovníků v prostředí katedry sociální pedagogiky.
Publikace
Počet publikací: 9
2017
-
COMMUNITY OF ELEMENTARY SCHOOL – DIAGNOSTIC TOOL THAT EXPOSE ON PSYCHOSEMANTIC PRINCIPLE HOW CHILDREN FEEL IN THEIR SCHOOL ENVIRONMENT
ICERI Proceedings, rok: 2017
-
Jak může muzejní pedagogika spolupracovat s oborem sociální pedagogiky a kde jsou jejich styčné body: příklady z praxe
Rok: 2017, druh: Další prezentace na konferencích
-
Národní identita v muzeu ve vztahu ke konstruktivistickým teoriím učení v konsekvencích dnešní doby
Muzeum a změna V. Sborník z mezinárodní muzeologické konference., rok: 2017
-
Proměna muzejního výzkumu a vize budoucnosti jeho muzejně pedagogické složky
Rok: 2017, druh: Další prezentace na konferencích
-
Social Education and Social Work as an Inspirational Resource of Teacher Training
CZECH-POLISH HISTORICAL AND PEDAGOGICAL JOURNAL, rok: 2017, ročník: 9, vydání: 2, DOI
-
Škola jako cesta k lidské důstojnosti (?)
Rok: 2017, druh: Uspořádání konference
-
The Theatre of the Oppressed and Social education
Rok: 2017, druh: Uspořádání workshopu
-
Videostudie v muzejněpedagogickém výzkumu: případová studie
Museologica Brunensia, rok: 2017, ročník: 06, vydání: 02
-
Volný čas ve výzkumném diskursu v konsekvencích témat sociální pedagogiky
Sociální pedagogika, rok: 2017, ročník: 5, vydání: 1