![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o projektu
Transakční analýza pro začínající či stávající pedagogy
(TA pro pedagogy)
- Kód projektu
- MUNI/FR/1009/2017
- Období řešení
- 1/2018 - 12/2018
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Fond rozvoje MU
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Cílem projektu je v rámci nového předmětu rozvíjet vybrané kompetence pedagogů (pedagogické, prosociální, komunikativní, intervenční, osobnostní, osobnostně kultivující). Výuku povede přední světový odborník v oblasti Educational Transactional Analysis pan Giles Barow. Předmět bude probíhat v AJ, tím zároveň podpoří výuku v cizím jazyce. Propojení teoretických a praktických dovedností z oblasti TA cílí na prohloubení a posílení praktických aspektů vzdělávání výukou přímo odborníkem z praxe.
Publikace
Počet publikací: 1
2018
-
Summer school in Educational Transactional Analysis
Rok: 2018, druh: Uspořádání workshopu