Informace o projektu
Zohledňování speciálních vzdělávacích potřeb žákyň a žáků základní školy
- Kód projektu
- MUNI/A/1151/2017
- Období řešení
- 1/2018 - 12/2018
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Mgr. Bc. Kristýna Bělohlávková
- doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Dana Dlouhá, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Kateřina Furiková, Ph.D.
- PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Marie Hošťálková
- Mgr. Lenka Hrnčířová, Ph.D.
- PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Mgr. Barbora Ilgnerová
- PhDr. Mgr. et Mgr. Nora Jágerová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D.
- doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
- Mgr. Tereza Krčmářová
- Mgr. et Mgr. Jana Magerová, Ph.D.
- Mgr. Zuzana Maštenová
- Mgr. Petra Odehnalová
- doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Mgr. Nikola Paštrnáková, Ph.D.
- doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
- Mgr. Petra Segeťová
- Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová
- PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.
- Mgr. Kristina Šimečková
- Mgr. Kateřina Štrausová, DiS.
- Mgr. Veronika Uhrová
- PhDr. Mgr. Jan Viktorin, Ph.D.
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Mgr. Bc. Pavla Žáková
Projekt se zabývá vzděláváním žákyň a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách s ohledem na současné inkluzivní přístupy, a to v návaznosti na výzkumné aktivity Katedry speciální pedagogiky PdF MU. Zapojení studentek a studentů do projektu předpokládá realizaci výzkumných šetření v prostředí základních škol, která analyzují zohledňování speciálních vzdělávacích potřeb, přístupy pedagogů, poskytování podpůrných opatření se zřetelem k jejich různým stupňům. Výstupem projektu za Katedru speciální pedagogiky PdF MU je uveřejnění tří časopiseckých článků v kategorii Jneimp/Jrec, dvou kolektivních výzkumných monografií, dvou výzkumných monografií v českém jazyce a tří výzkumných monografií v anglickém jazyce.
Publikace
Počet publikací: 11
2018
-
Afázie očima veřejnosti
Listy klinické logopedie, rok: 2018, ročník: 2, vydání: 2
-
Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky, rok: 2018, ročník: 7, vydání: 2
-
Augustin Bartoš - jeden z hlavních představitelů somatopedie v České republice
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky, rok: 2018, ročník: 7, vydání: 2
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách. Výzkumný projekt
Rok: 2018, vydání: Vyd. 1., počet stran: 171 s.
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách: výzkumný projekt
Rok: 2018, vydání: Vyd. první, počet stran: 171 s.
-
Netolismus
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Podpůrná opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu v České republice
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky, rok: 2018, ročník: 7, vydání: 2
-
Primární prevence a závislostní chování.
Rok: 2018, druh: Vyžádané přednášky
-
Přístupy k rozvoji komunikačních schopností žákyň a žáků s LMP
Speciální pedagogika, rok: 2018, ročník: 28, vydání: 1
-
Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu
Rok: 2018, vydání: 1. vydání, počet stran: 150 s.