![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o projektu
Osoba třídní učitelky jako vazbová figura pro děti na začátku školní docházky
(Třídní učitelka jako vazbová figura)
- Kód projektu
- MUNI/23/0535/2018
- Období řešení
- 5/2018 - 12/2018
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Interní projekty FSS
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Fakulta sociálních studií
- Mgr. et Mgr. Dana Seryjová Juhová
- doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.
- Mgr. Martina Šmahelová, Ph.D.
Záměrem tohoto projektu je zmapovat, jak třídní učitelky na prvním stupni základní školy přemýšlí o potřebách svých žáků, a jak na ně v praxi reagují. V projektu se soustředíme na ty učitelky, které se domnívají, že budování vztahu se žáky je přinejmenším stejně důležité jako předávání znalostí. Základním východiskem je teorie citové vazby a v ní popsaný behaviorální systém pečujícího chování.