Informace o projektu
Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konferencí
(SEME 2019)
- Kód projektu
- MUNI/B/1232/2018
- Období řešení
- 1/2019 - 12/2019
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
- Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
- Mgr. Ing. Eva Ellederová, Ph.D.
- Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
- doc. Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D.
- doc. Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Mgr. Petr Koubek, Ph.D.
- doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Mgr. Jana Obrovská, Ph.D.
- Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Monika Svobodová
- Ing. Mgr. Karel Ševčík, Ph.D.
- Mgr. Petr Škranc
- Mgr. Hana Tulinská
- doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Mgr. Jana Veličková, Ph.D.
Cílem projektu je posílit metodologickou stránku odborných aktivit doktorských studentů na Pedagogické fakultě MU prostřednictvím jejich aktivního zapojením do série workshopů a konferenci věnovaných metodologii výzkumu vzdělávání. Důraz bude kladen na tradiční i inovativní přístupy, strategie, metody a techniky, které se uplatňují v interdisciplinárním výzkumu vzdělávání. Formou workshopů vedených zkušenými výzkumníky, které budou probíhat v mezidobí leden-říjen 2019, budou na konkrétních příkladech tyto přístupy apod. prezentovány doktorandům napříč doktorskými studijními programy fakulty. V závěrečné fázi projektu (listopad 2019) budou naopak doktorandi v rámci konference prezentovat své aplikace výzkumných přístupů zkušenějším kolegům, od nichž získají adresnou zpětnou vazbu.
Publikace
Počet publikací: 2
2019
-
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
2018
-
Konstrukční výzkum učebnice ESP: hodnocení pilotní verze učebnice učiteli a studenty
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích