Informace o projektu
Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:
- Kód projektu
- MUNI/A/1357/2018
- Období řešení
- 1/2019 - 12/2019
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Filozofická fakulta
- doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Mgr. Martina Bruzlová
- Mgr. Veronika Dobrovolná
- Mgr. Anna Drexlerová
- Mgr. et Mgr. Klára Harvánková, Ph.D.
- doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
- Mgr. Klára Holíková
- Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Mgr. Jana Navrátilová, DiS., Ph.D.
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
- Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D.
- prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
- Mgr. Nikola Slezáková
- prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Mgr. Klára Šteflová
- Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Mgr. Tereza Vychopňová
- Mgr. Klára Záleská, Ph.D.
- doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Cílem projektu je obsahová i metodologická podpora vlastních výzkumných aktivit studentů doktorského studia studijního programu Pedagogika na Ústavu pedagogických věd FF MU. Konceptuálním rámcem pro doktorské výzkumné projekty jsou procesy učení. Výzkumné aktivity jsou zaměřené jak na samotné procesy učení, tak na faktory a jevy související s učením v rozmanitých institucionálních kontextech. Sledovaná témata profilují obor, jejich zkoumání má význam pro vzdělávací praxi i politiku, stejně jako pro rozvoj výzkumné základny a metodologii výzkumu v pedagogických vědách.
Publikace
Počet publikací: 28
2023
-
Zkušenosti žáků s výukou ve výkonových skupinách: kvalitativní výzkumná sonda
Pedagogika, rok: 2023, ročník: 73, vydání: 1, DOI
2020
-
Music that connects
EDULEARN20 Proceedings, rok: 2020
2019
-
Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce?
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Competence profile of experts in evaluation
Rok: 2019, druh: Vyžádané přednášky
-
České menšinové školství v Československé republice : Ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem
Rok: 2019, vydání: Vyd. 1., počet stran: 218 s.
-
Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci
Studia paedagogica, rok: 2019, ročník: 24, vydání: 1, DOI
-
Evidence in School Psychology : What counts?
Rok: 2019, druh: Vyžádané přednášky
-
Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia
Psychology in Russia, rok: 2019, ročník: 12, vydání: 4, DOI
-
Immigrant Children school Adaptation Support in Czechia and Norway
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Jak se rodí profese : příklad kariérového poradenství
Orbis Scholae, rok: 2019, ročník: 13, vydání: 1, DOI