Informace o projektu
Big data - jejich analýza a vizualizace v marketingových aplikacích
(BigData&marketing)
- Kód projektu
- MUNI/FR/1281/2019
- Období řešení
- 1/2020 - 12/2020
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Fond rozvoje MU
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Ekonomicko-správní fakulta
- doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Jessica Omieye Amiesimaka, M.Sc.
- Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
Cílem inovace je zvýšit kompetence studentů v oblasti analytické, tvůrčí práce s hromadnými daty a efektivní prezentaci výsledků. Výstupem budou dvě úlohy na zpracování dat pomocí data miningu v software SPSS Modeler a dále hypertextový studijní materiál, který bude úvodem do tvorby info grafiky a částečně i vizuální komunikace obecněji. Tyto úlohy budou využity ve cvičeních předmětu Marketingový výzkum – případové studie a Marketing. Dále pak pro samostudium v kombinované formě studia.