Informace o projektu
Reflexe učitelského jednání v heterogenních kontextech (RUJ)

Kód projektu
MUNI/A/1329/2019
Období řešení
1/2020 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Projekt se zaměřuje na obecnější problém učitelovy reflexe vlastního pedagogického jednání a uvažování. Jeho cílem je nabídnout prostor pro rešerši, analýzu a sdílení zkušeností s využíváním rozhovoru jako výzkumné metody v pedagogických oborech při zkoumání způsobů reflektování vlastní práce a vlastního uvažování u učitelů základních a středních škol. Za tímto účelem budou v rámci projektu podporovány vybrané již běžící diplomové a disertační aktivity studentů katedry primární pedagogiky a institutu výzkumu školního vzdělávání na PdF MU. Projekt vytvoří diskusní a publikační platformu pro sdílení metodologických i oborových zkušeností s realizací výzkumu stavějícího na rozhovorech.

Publikace

Počet publikací: 1


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info