Informace o projektu
Přístupy a metody v edukačním procesu v geografickém a matematickém vzdělávání (GEO-MAT)

Kód projektu
MUNI/A/1337/2019
Období řešení
1/2020 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Projekt specifického výzkumu navazuje na předchozí výzkumné aktivity v oblasti terénní výuky na katedře geografie. Vzhledem k rozšíření výzkumného týmu však dochází k diverzifikaci výzkumných aktivit na tři výzkumná mikrospolečenství. 1) Výzkum terénní výuky na katedře geografie s cílem vyplnit výzkumnou mezeru v tomto tématu identifikovanou v rámci předchozích aktivit specifického výzkumu. 2) Výzkum terénní výuky na katedře matematiky s cílem připravit přehledovou studii zaměřenou na využití matematiky v terénní výuce a navrhnout typové aktivity pro využití matematiky v terénní výuce. 3) Třetí mikrospolečenství bude tvořeno studenty prvního ročníku doktorského studia Didaktiky geografie, jejichž cílem bude rozpracování přehledových studií svých dizertačních prací. Výzkum tedy bude probíhat v jiných tématech než aktivity mikrospolečenství 1 a 2, které budou úzce spolupracovat.

Publikace

Počet publikací: 3


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info