Informace o projektu
Podoby profesní spolupráce ve škole
- Kód projektu
- MUNI/A/1363/2020
- Období řešení
- 1/2021 - 12/2021
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
- Mgr. Lenka Ďulíková, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Petra Dvořáčková
- Mgr. Tereza Dvořáková
- Mgr. Jan Egerle
- prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D.
- Mgr. Hana Tulinská
- Mgr. Valentýna Veselá
Podoba profesní spolupráce na základní škole je sice deklarovaná, ale dosud málo výzkumně reflektovaná. Předkládaný projekt o tuto reflexi - v rámci daných možností (podpora doktorandů, doba řešené 1 rok) - usiluje. Jeho cílem je prostřednictvím případových studií doktorandů charakterizovat podoby profesní spolupráce pomáhajících profesionálů (asistent pedagoga, začínající a zkušený učitel, speciální pedagog a sociální pedagog) a na základě jejich analýzy vytvořit koncepční rámec interprofesní spolupráce ve školním prostředí. Výsledky řešení projektu mohou být využity přímo v pedagogickém terénu (při vytváření interprofesních týmů) a při inovaci interprofesního kurikula budoucích pomáhajících profesionálů na PdF MU.
Publikace
Počet publikací: 2
2022
-
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Rok: 2022, vydání: Vyd. 1.
-
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Rok: 2022, vydání: 1., elektronické vyd.