Informace o projektu
Pojetí výuky geografie: ověřování ekologické validity výzkumného nástroje
(CGT-ECOVAL)
- Kód projektu
- GA23-05617S
- Období řešení
- 1/2023 - 12/2025
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Grantová agentura ČR
- Standardní projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Cílem projektu je ověřit ekologickou validitu výzkumného nástroje, jenž umožňuje studentům učitelství a učitelům geografie svépomocí identifikovat vlastní pojetí výuky geografie. Diagnostický nástroj na bázi dotazníku využívá typologii pojetí výuky geografie validovanou na souboru českých učitelů. Výstupy projektu budou dva články (Jimp) zaměřené na zkoumání ekologické validity (a) na kohortě učitelů; (b) na kohortě studentů učitelství a jeden článek (Jsc) zaměřený na zkoumání možností využití diagnostického nástroje pro zkvalitnění výuky geografie na základních školách.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.
Publikace
Počet publikací: 1
2024
-
Discovering and exploring conceptions of geography teaching: a teacher education starter pack
INTERNATIONAL RESEARCH IN GEOGRAPHICAL AND ENVIRONMENTAL EDUCATION, rok: 2024, ročník: NA, vydání: NA, DOI