Informace o projektu
Současné problémy výzkumu médií a jejich publik V
- Kód projektu
- MUNI/A/1661/2024
- Období řešení
- 1/2025 - 12/2025
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
- Fakulta sociálních studií
Projekt se zaměřuje na aktuální témata v oblasti výzkumu médií. Zahrnuje několik výzkumných studií, které rozvíjejí klíčová výzkumná témata na Katedře mediálních studií a žurnalistiky. Výzkumy se soustředí na proměny politické komunikace a její dopady na postoje a participaci občanů, na proměny praxí samotných tvůrců obsahů a také na marginalizované identity a komunity ve spojení s mediální tvorbou a obsahy. Projekt staví na analytické práci s daty, která jsou již shromážděna, a výzkumy jsou přímo spjaty s dizertačními pracemi členů týmu. Hlavním cílem projektu je podpořit magisterské a doktorské studenty v jejich výzkumných aktivitách. Výstupem projektu budou rukopisy pro zahraniční recenzovaná periodika, prezentace na konferencích a závěrečný workshop, kde budou prezentována základní zjištění výzkumů.