Informace o publikaci

Komunity praxe jako aktér vzdělávacích procesů

Autoři

LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Dilemata sociální pedagogiky v postmoderním světě
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova communities of practice; freegans; informal learning
Popis Příspěvek nahlíží skrze etnografický přístup do komunity freeganů a popisuje ji jako aktivního aktéra edukačních procesů a zároveň bohaté prostředí pro informální učení. Výsledky výzkumu ukazují metody a cíle neformálního vzdělávání, které freegani realizují pro širokou veřejnost. Představují tak významného aktéra osvěty a občanského vzdělávání v rámci sociálně pedagogické praxe.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies