Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Z praxe do dalšího vzdělávání aneb Potřeby výchovných poradců identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V příspěvku je představen postup hodnocení kompetencí kariérových poradců, který byl vytvořen v rámci mezinárodního projektu IMPROVE. Základním evaluačním nástrojem byl standardizovaný rozhovor, jehož cílem bylo zjistit úroveň kompetencí dobrovolníků poskytujících služby kariérového poradenství bez ohledu na jejich přecházející formální vzdělávání. Hodnocení se v ČR zúčastnilo 21 dobrovolníků (z toho čtyři výchovní poradci), kteří poskytují služby kariérového poradenství v různých systémech poradenských služeb (služby v rámci veřejného, neziskového, soukromého sektoru). Komplexnost standardizovaného rozhovoru rozkryla limity rozhovoru jako jediné evaluační metody kompetencí výchovných poradců a limity vícekolejnosti systému služeb kariérového poradenství v ČR. |