Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Rodičovské identifikace nadání dítěte a možnosti institucionální podpory při jejich rozhodování
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA A EVALUACE 2012 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | research findings; gifted child; parents; identification of gift; parents’ attitudes; institutional support |
Přiložené soubory | |
Popis | Rodiče patří k prvním činitelům, kteří se setkávají s netypickými projevy u svých nadaných dětí. Tento jev provázejí různé podoby rodičovských reakcí. Jaké způsoby kvalifikované institucionální podpory mohou rodiče v těchto situacích očekávat? Na tuto a další související otázky hledá odpověď náš příspěvek, který je součástí řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V textu jsou prezentovány výsledky výzkumu. |
Související projekty: |