Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Inkluzivní vzdělávání žáků s chronickým onemocněním v prostředí základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: „TEORIE PRAXI - PRAXE TEORII.“ |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | chronic diseases; primary school; integration; inclusion; pupils; teachers; special educational needs; psychological and social consequences of chronic illness |
Přiložené soubory | |
Popis | Článek ve sborníku analyzuje problematiku chronických onemocnění u žáků základních škol z pohledu třídních učitelů. Dále článek popisuje teoretická východiska dané problematiky a prezentuje výsledky výzkumného šetření, které probíhalo na vybraných základních školách v České republice. |
Související projekty: |