Informace o publikaci

Alternativy ve výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením - příklad dobré praxe

Autoři

NOVÁKOVÁ Zita KRAMOSILOVÁ Zuzana

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Visual impairment other disability multiple disability orientation and mobility mobility independence O&M instrutor specific curricula alternative techniques of O&M
Přiložené soubory
Popis Článek pojednává o výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením. V úvodní části jsou podána teoretická východiska dané problematiky. Dále se článek zaměřuje na specifika a alternativy výuky prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením. V závěru je prezentován příklad dobré praxe žáka se zrakovým postižením a tělesným postižením se zřetelem na výcvik prostorové orientace a samostatného pohybu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info