Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | pupils with intellectual disabilities; pupils with multiple disabilities; Good Start method |
Popis | V příspěvku je představena Metoda dobrého startu tentokrát v netradičním pojetí s využitím u žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami. V úvodu je metoda charakterizovaná, jsou popsány její zásady a cíle, pozornost je věnována zejména struktuře cvičení a její modifikaci. Ve výzkumném projektu jsou charakterizováni čtyři žáci ze základní školy speciální, kteří pracují již delší dobu pod MDS. Popsáno je pět lekcí, které absolvovali a v závěru je uvedeno jejich vyhodnocení, doplněné obrazovou přílohou realizovaných aktivit. |
Související projekty: |