Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Kapitola se zaměřuje na oblast profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – dyslexií, dysgrafií a dysortografií – po ukončení základní školy. V teoretické části charakterizuje problematiku specifických poruch učení a analyzuje faktory – roli sebehodnocení a roli rodičů, jež ovlivňují volbu střední školy žáků devátých tříd se specifickými poruchami učení. V praktické části je metodami kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření analyzována volba střední školy u žáků 9. tříd se specifickými poruchami učení v Brně a Jihomoravském kraji. Byly využity metody dotazníku a rozhovoru. |
Související projekty: |