
Tvorba a výzkum školy a školského systému: uvedení do problematiky
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Tvorba a výzkum školy a školského systému: uvedení do problematiky. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 9-17. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3. |
Přiložené soubory | |
Popis | Autoři kapitoly nabízejí na základě Fendova modelu a teorie rekontextualizace systémové zastřešení výzkumného projektu Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. Podávají též přehled o jednotlivých studiích (kapitolách) obsažených ve stejnojmenné knize. |
Související projekty: |