Informace o publikaci

Specifika přístupu k dětem s deficity dílčích funkcí a poruchami pozornosti v předškolním věku

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis V kapitole se zaměřujeme na prevenci specifických poruch učení, kdy predikce poruchy začíná v předškolním věku. Celé předškolní období nepředstavuje jen přípravu na vzdělávání, ale můžeme je chápat jako integrální součást celého vzdělávání. Těžiště efektivní prevence i následné pomoci můžeme spatřit ve vzdělávací, ale i osvětové činnosti učitele. Pozornost je věnována dětem s deficity dílčích funkcí a s poruchami pozornosti. Jsou představeny programy a výzkumné šetření, které je směřováno k rozvoji kognitivních, komunikačních, emocionálních a sociálních kompetencí dětí
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info