Informace o publikaci

Strategie učení se cizímu jazyku: jejich používání žáky a podpora učitelem na středních školách

Autoři

PŘIKRYLOVÁ Jana

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace PŘIKRYLOVÁ, Jana. Strategie učení se cizímu jazyku: jejich používání žáky a podpora učitelem na středních školách. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 301-318. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3.
Přiložené soubory
Popis Kapitola představuje některé výsledky disertačního výzkumu autorky, které se vztahují k používání strategií učení se cizímu jazyku žáky středních škol a podpoře těchto strategií učitelem. V textu jsou srovnány odpovědi obou skupin respondentů v souvislosti s používáním nebo podporou strategií učení se cizímu jazyku v návaznosti na řečové dovednosti a některé jazykové prostředky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies