
Strategie učení se cizímu jazyku: jejich používání žáky a podpora učitelem na středních školách
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | PŘIKRYLOVÁ, Jana. Strategie učení se cizímu jazyku: jejich používání žáky a podpora učitelem na středních školách. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 301-318. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3. |
Přiložené soubory | |
Popis | Kapitola představuje některé výsledky disertačního výzkumu autorky, které se vztahují k používání strategií učení se cizímu jazyku žáky středních škol a podpoře těchto strategií učitelem. V textu jsou srovnány odpovědi obou skupin respondentů v souvislosti s používáním nebo podporou strategií učení se cizímu jazyku v návaznosti na řečové dovednosti a některé jazykové prostředky. |
Související projekty: |