Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Cudzie jazyky a kultúry v škole 9 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | assessment; teacher; pupil; parents; educational process; foreign language teaching; Russian language; pupil with specific learning disabilities; language portfolio; feed-back; educational research |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakým způsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem. |
Související projekty: |