
Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: postup a výsledky pilotních výzkumů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: postup a výsledky pilotních výzkumů. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 247-264. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3. |
Popis | Tato kapitola představuje postupy a výsledky pilotních výzkumů v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií. V kapitole se nejdříve seznamujeme s pojmem vývojová dyskalkulie a následně kapitola popisuje pilotní výzkumy, jejich metodiku a výsledky, které slouží k mapování podmínek v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií v matematice a fyzice. |
Související projekty: |