Informace o publikaci

Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: postup a výsledky pilotních výzkumů

Autoři

PAVLÍČKOVÁ Lenka

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: postup a výsledky pilotních výzkumů. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 247-264. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3.
Popis Tato kapitola představuje postupy a výsledky pilotních výzkumů v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií. V kapitole se nejdříve seznamujeme s pojmem vývojová dyskalkulie a následně kapitola popisuje pilotní výzkumy, jejich metodiku a výsledky, které slouží k mapování podmínek v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií v matematice a fyzice.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info