Informace o publikaci

Research of Teaching Russian Language as Foreign Language to Learners with Specific Learning Difficulties

Název česky Výzkum vyučování ruštiny jako cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Educational Alternatives
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova research; teaching; Russian language as foreign language; learner; specific learning difficulties
Přiložené soubory
Popis Článek přináší výsledky výzkumné studie zaměřené na problematiku výuky ruského jazyka jako cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení (SPU). Studie byla realizována v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu(MSM 0021622443). Cílem výzkumu je zjistit přístup učitelů ruštiny k žákům se specifickými poruchami učení na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících středních škol v Jihomoravském kraji pomocí obsahové analýzy dotazníkových šetření a práce v ohniskové skupině.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info