Informace o publikaci

Postoje učitelů k environmentálním tématům: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji

Autoři

HORÁČKOVÁ Marie

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace HORÁČKOVÁ, Marie. Postoje učitelů k environmentálním tématům: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji. In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 174-187. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3.
Popis Tématem kapitoly je analýza postojů učitelů působících na středních odborných školách k environmentální problematice. Nejprve je nastíněno teoreticko-filosofické východisko.V další části je popsána metodologická stránka výzkumu, který autorka připravuje v rámci své disertační práce. Hlavním cílem této části kapitoly je popsat vývoj a zdůvodnit postupnou úpravu výzkumných nástrojů, které tvoří projektivní metoda nedokončených vět a explorativní metoda dotazování s technikou dotazníku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info