
Postoje učitelů k environmentálním tématům: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | HORÁČKOVÁ, Marie. Postoje učitelů k environmentálním tématům: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji. In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 174-187. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3. |
Popis | Tématem kapitoly je analýza postojů učitelů působících na středních odborných školách k environmentální problematice. Nejprve je nastíněno teoreticko-filosofické východisko.V další části je popsána metodologická stránka výzkumu, který autorka připravuje v rámci své disertační práce. Hlavním cílem této části kapitoly je popsat vývoj a zdůvodnit postupnou úpravu výzkumných nástrojů, které tvoří projektivní metoda nedokončených vět a explorativní metoda dotazování s technikou dotazníku. |
Související projekty: |