Informace o publikaci

Postavení dítěte s PKU v oblasti vzdělávání

Autoři

FIALOVÁ Ilona

Rok publikování 2012
Druh Učební texty, pomůcky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola charakterizuje postavení žáka (dítěte) s fenylketonurií v oblasti vzdělávání. Žák s tímto onemocněním patří do skupiny žáků se zdravotním znevýhodněním. Podle legislativních opatření musí být takovému žákovi poskytnuta dostatečná vyrovnávací opatření, která ošetřuje vyhláška 147/2011 Sb. Významný je zde učitel, který s těmito žáky pracuje a volí vhodné přístupy v edukačním procesu. Z výzkumných šetření, která probíhala na základních školách vyplývá, že ne vždy funguje dobrá spolupráce s rodiči těchto žáků a učitelé mají mnohdy nedostatek informací o onemocnění žáků. Je tedy nutné této problematice věnovat dostatečnou pozornost.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info