Informace o publikaci

Nový model profesního chování učitelů HV

Autoři

SOKOLOVÁ Kamila

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Musica viva in schola XXIII.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_xxiii.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova model;teacher;music education;innovation;originality
Popis Cílem inovačních tendencí ve vzdělávání není upřednostňování aktivizujících metod před těmi tradičními. Snahou je docílit vyvážení obou. Vzájemným propojením a návazností jednotlivých předmětů a oborů na sebe se odstraní určité bariéry mezi nimi. Pro společnost je vzdělávání významnou integrující silou a z výsledků rozsáhlého výzkumu Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity vyplývá, že výuka hudební výchovy vychází z respektování možného rozvoje žáka a jeho individuálních schopností.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info