Informace o publikaci

I žák, který má matematické nadání, může být v předmětu matematika neúspěšný

Autoři

NOVOTNÁ Jiřina

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Učíme nadané žáky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova gift; talent; mathematics; internal reasons; dysgraphia; dyslexia; inability of conce ntration; external reasons; bad family climate; motivation
Popis V článku zkoumáme příčiny neúspěšnosti matematicky nadaného žáka ve vyučovacím předmětu matematika. V úvodní části se zabýváme důležitostí a postavením matematiky v minulosti i současnosti. Dále uvádíme charakteristiky nadaných žáků a způsob jejich výuky. Závěr článku je věnován motivacím jako jedné z možností zlepšení zájmu žáků nadaných i méně nadaných o matematiku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info