Informace o publikaci

Výuka vědeckých pojmů českého jazyka v kontextu každodenní žákovské zkušenosti

Autoři

ŠALAMOUNOVÁ Zuzana

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace ŠALAMOUNOVÁ, Zuzana. Výuka vědeckých pojmů českého jazyka v kontextu každodenní žákovské zkušenosti. In Jana Kohnová. Profesní rozvoj učitelů a cíle školního vzdělávání. první. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012, s. 227-235. ISBN 978-80-7290-625-3.
Popis Kapitola pojednává o výuce vědeckých pojmů, které jsou zasazeny do předepsaného kurikula českého jazyka na druhém stupni základních škol. Vychází z kvalitativního výzkumného šetření, na jehož základu v kontrastu k ideálu kontextualizace učebního obsahu problematizuje možnost využít každodenní žákovské zkušenosti ve výuce vědeckých jazykových pojmů, a to právě kvůli jejich zaměřenosti na obsah.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies