Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Lost in Transition: Missed opportunities for reforming disabled children’s education in Armenia, Azerbaijan and Georgia
Název česky | Ztracení v transitu: zmizené možnosti transformace edukace dětí s handicapem v Armenii, Azerbajanu a Gruzii |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Jako další zemi bývalého Sovětského Svazu, tři Kavkazské zemí (Arménie, Ázerbájdžán a Gruzie) akceptovaly strategii inkluzivního vzdělávání a liší se mírou politické podpory tohoto procesu, účastí odborníků a podpořením se strany občanské společnosti. Ale udržitelný rozvoj relevantních praxí směrem od Sovětského modelu ústavní péče a defektologického přístupu k lidem s postižením se nedosahuje ani v jedné z těchto zemí. Můj výzkum má za účel překonat velmi rozšířený a zkreslený pohled na vliv sovětské minulosti a prosadit komplexnější přístup k posouzení situace, který má základem akceptování multikanalního modelu vzdělávání pro lidi s postižením |