Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Respect between Pupils and School Staff - One of the Characteristic Features of Inclusion
Název česky | Respekt mezi žáky a školskými pracovníky - jeden z charakteristických rysů inkluze |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | The New Educational Review |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Primary education; special educational needs; inclusion; respect; research. |
Přiložené soubory | |
Popis | Komunikaci, spolupráci, aplikaci diferenciace a individualizace, maximální očekávání od žáků a respekt mezi účastníky vzdělání vnímáme jako charakteristické rysy inkluzivního vzdělání. V tomto příspěvku provádíme kvalitativní a kvantitativní analýzu dat získaných ze šesti vybraných indikátorů vztahujících se k respektu v českých primárních školách. Jako výzkumný nástroj jsme užívali českou verzi dotazníku Rámec pro hodnocení podmínek vzdělání 2007 (Kratochvílová, Havel, 2012), z kterého jsme vybrali specifická kritéria respektu a analyzovali je. |
Související projekty: |