![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Inkluzivní vzdělávání žáků s chronickým onemocněním na základních školách
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | V kapitole je prezentován výzkum, který po dobu sedmi let analyzoval problematiku edukace žáků s chronickým onemocněním na základních školách a mapoval nejčastěji volené přístupy pedagogů při výchově a vzdělávání těchto žáků. Výzkumný projekt byl realizován v rámci řešení Výzkumného záměru MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Dále jsou zde uvedena stručná teoretická východiska řešené problematiky a vybrané výsledky jednotlivých dílčích výzkumných šetření. Získané poznatky přibližují současnou situaci žáků s chronickým onemocněním v prostředí základních škol v České republice. |
Související projekty: |