![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výukových situacích zeměpisu: výsledky předvýzkumu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek prezentuje výsledky předvýzkumu zaměřeného na příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výukových situacích zeměpisu. Analýza 7 vyučovacích hodin zeměpisu je ukázkou toho, jak analyzovat kompetenci k učení v praxi. Kvantitativní část se opírá o kategoriální systémy mapující didaktické prostředky a média; výukové fáze; výukové formy; kognitivní náročnost otázek; zadavatele; řešitele; hodnotitele otázek; způsob/formu zadávání; způsob/formu řešení; způsob/formu hodnocení otázek. Kvalitativní část pracuje s metodikou AAA. |
Související projekty: |